חפש בבלוג זה

יום חמישי, 4 במרץ 2010

משלוחי פרחים - צרכנות נכונה

משלוחי פרחים - צרכנות נכונה

הרבה אנשים בוחרים היום לקנות ולהזמין משלוחי פרחים אונליין. שלא כמו בהרבה תחומים דווקא כאן יש יתרון ואין פגיעה בכלכלה מקומית. אני חושבת שהדוגמא הכי טובה לכך למשל הופעת הסופרמרקטים הגדולים, קניית סחורה בכמויות גדולות בהחלט הורידו את מחירי המצרכים - מה שטוב לנו כצרכנים. אך מה לגבי המכולות הקנות ? אלו שלא יכלו להתחרות במחירי השוק החדשים פשוט סגרו את העסק. דווקא בסוגיית הפרחים כולם יוצאים מורווחים. גם הצרכנים נהנים וגם בעלי חנויות הפרחים המקומיות. איך?
פרחים הם עסק עדין, אין להם חיי מדף ארוכים וכדי שיגיעו ליעדם פורחים ולא נבולים, השירות של משלוחי פרחים נשען על חנויות פרחים מקומיות אשר יש קשר ישיר בינם לבין החנות המקוונת וכל זאת לפי מקום היעד.
מה היתרונות בקניית פרחים אונליין ?
נכון שאי אפשר להריח את הפרחים דרך האינטרנט אבל, קניית פרחים אונליין מעולה כאשר לא מתאפשר לצאת מהבית. אם זה בגלל סידורים או טיפול בילד קטן, הופכת את הסיטואציה מקשה לדבר פעוט וקליל שהרי הזמנה דרך האינטרנט מהירה ועושה את אותה עבודה בדיוק.
לאלו הקשורים קשר אישי לחנות הפרחים המקומית ולריחות הרשו לי להציע לבקר בחנות פרחים אונליין, במקום להנות ממגוון מגובל של פרחים מדוע לא להנות ממבחר רב יותר ? בליחצת כפתור ניתן לבחור זר פרחים מושלם ולא להתפשר על הסידורים הבודדים שיש בחנות אחת.

אחד האתרים שאני אוהבת במיוחד הוא אתר משלוחי פרחים של "פרחי יערה" - באתר מגוון רב של פרחים וסידורים ואפשר להזמין פרחים לכל מקום בארץ, הפרחים מגיעים פורחים ומלבלים ליעד המשלוח. כמו כן באתר מציעים מתנות משלימות ומיוחדות כמו שוקולדים ויין, בובות , מסגרות לתמונות ועוד. נכון שאת כל אלו אפשר להשיג בחנות פרחים המקומית אבל מה שמושך אותי כל פעם לפרחי יערה זה המחירים ההוגנים, גם חוסכים זמן והרי זמן שווה כסף, חוסכים דלק בחלק מהמקרים וגם במחיר של המוצר עצמו.


הזמנת משלוחי פרחים דרך האינטרנט מהירה ונוחה לכבד אנשים,היכולת להזמין פרחים אונליין מצויינת בעיקר בתקופות החגים העמוסות, כאשר רוצים לאחל לאדם קרוב החלמה מהירה או סתם להראות למישהו שהוא יקר לך.
ממזמן לא המציאו משהו יעיל כל כך שמצריך מעט מאוד זמן כאשר התוצאה שמתקבלת היא גדולה. מה שנקרא צרכנות נבונה.

נכתב על ידי
מקדמת אתרים ב-Google ומנועי חיפוש.

מקור המאמר:אקדמיקס - ספריית המאמרים של ישראל
http://www.academics.co.il